شماره :
307
یکشنبه 1401/08/8 10:21

رویداد هم داستان

این داستان : فرایند تفکر طراحی
ما در هم‌داستان دور هم می‌نشینیم و داستان کسب‌وکار یکی از اعضای مجموعه را می‌شنویم. در رویداد 3 آبانماه خانم مرضیه محیط تجربه های خود را درباره طراحی محصول با ما به اشتراک گذاشتند.

خانم مرضیه محیط فارغ‌التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه تبریز هستند. درابتدا خانم محیط از روند تحصیلی خودشان گفتند و تصاویری از تبریز و محیط دانشگاه هنر تبریز نشان دادند.

خانم محیط دغدغه طراحی و تولید محصولاتی باکیفیت داشتند به همین جهت بعد از دوره کارشناسی وارد بازار کار شدنند و با شرکت‌هایی مثل امرسان شروع به فعالیت کردند. بعد از آن کارگاه خونگی تاسیس کردند و محصولات چرمی تولید می‌کردند. با بالا رفتن قیمت چرم مجبور به  متوقف کردن کارشان شدند ولی تجربه کار چرم باعث شد شرکت چرم درسا از ایشان دعوت به همکاری کند. خانم محیط با شرکت‌های لوازم خانگی مثل زیباسازان کیانا همکاری کردند و همین امر باعث شد که در حوزه لوازم خانگی بیشتر کار کنند. بعد از ایام کرونا از فضای کار شرکتی فاصله گرفتند و با تشکیل تیم، ساخت قالب برای محصولات سرامیکی را دنبال می‌کنند. 

در ادامه خانم محیط درباره روند طراحی که شامل مراحل زیر است، صحبت کردند:

همدلی/ شناسایی نیازها /ایده‌‌پردازی / پروتوتایپ /تست 

درانتها  کتاب و ویدیویی رو برای بهبود عملکرد دیزاین محصول، معرفی کردند و طی یک جلسه دوستانه در فب‌کافه به سوالات دوستان پاسخ دادند.‍‍‍‍‍‍‍

گزارش تصویری سومین رویداد هم داستان

افزودن دیدگاه جدید

X